Conform O.G. 34/2014, consumatorul are dreptul să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a justifica decizia, în termen de 14 zile calendaristice.
Sesizarea de retur se face în scris, pe e-mail la office@eminut.ro.
Costul de retur al produselor este suportat de client.
2. Condiții pentru acceptarea returului Produsul poate fi returnat doar dacă:
nu este desfăcut, desigilat sau deteriorat;
nu prezintă urme de utilizare (pete, zgârieturi, lovituri, rupturi etc.);
nu a fost afectat de șocuri electrice (ex. pană de curent, contact cu lichide);
este împachetat corespunzător pentru transport, cu toate accesoriile și etichetele intacte;
include toate documentele primite (certificat de garanție, certificat de conformitate, manual de utilizare);
include și cadourile primite, respectiv toate produsele care fac parte dintr-un pachet promoțional (ex. 1+1 gratuit).
3. Produse exceptate de la retur Nu se acceptă returul pentru:
Produse de igienă și îngrijire personală/medicale (aspiratoare nazale, umidificatoare, nebulizatoare, pompe de sân, termometre, suzete, cosmetice etc.), dacă sunt desigilate;
Produse electrocasnice mici (mini-blendere, fierbătoare, roboți de bucătărie, încălzitoare de biberoane etc.), după desigilare și/sau utilizare;
Produse care, din motive de protecție a sănătății sau igienă, nu pot fi returnate conform art. 16, lit. e din O.G. 34/2014.
4. Returnarea banilor
Rambursarea contravalorii produsului se face în termen de maximum 14 zile de la recepționarea produsului returnat.
Plata se efectuează prin transfer bancar, în contul indicat de client.
5. Situații speciale
Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, acesta se va înlocui gratuit.
Dacă ai primit o comandă incompletă, sesizarea trebuie făcută în ziua primirii coletului.
Dacă produsul este defect, te rugăm să ne contactezi pentru a demara procedura de garanție (reparație sau înlocuire).
6. Date de contact pentru retur
Adresa de retur: Str. Macului 17, Chitila, jud. Ilfov